PROGRAMY DLA FIRM - STARBIT.PL - KOMPUTERY - KASY FISKALNE - SERWIS

Przejdź do treści

PROGRAMY DLA FIRM

InsERT Subiekt nexo to program kompleksowo wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach usługowych itp. Przyjazny, intuicyjny interfejs ułatwia i przyspiesza pracę, a bogata funkcjonalność zaspokoi potrzeby nowoczesnych przedsiębiorców, bez względu na branżę.
 
Subiekt nexo zapewnia obsługę wszystkich typów dokumentów handlowych (szczególną zaletą jest zaawansowany system zamówień) i sprawne zarządzanie gospodarką magazynową. Posiada rozbudowaną część finansową, dzięki której możliwe jest m.in. wykonywanie operacji kasowych, bankowych czy tworzenie raportów kasowych. Moduły rozliczeniowe umożliwiają ewidencjonowanie rozrachunków, działań windykacyjnych i tabeli kursów walut. Kartotekowa część systemu pozwala prowadzić zaawansowaną ewidencję asortymentu, klientów, urządzeń zewnętrznych, instytucji, wspólników i pracowników.

 
Subiekt to od lat najczęściej wybierana przez polskich przedsiębiorców marka systemu sprzedaży. Subiekt nexo jest kolejną wersją tego popularnego programu. Został zaprojektowany ze szczególną dbałością o wygodę użytkownika, dzięki czemu prowadzenie biznesu staje się prostsze.

Subiekt nexo jest częścią InsERT nexo – zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również systemy księgowe: Rachmistrz nexo (księga przychodów i rozchodów oraz ewidencja podatku zryczałtowanego) i Rewizor nexo (pełna księgowość).



InsERT vendero to prosty i wygodny sposób na zaistnienie z biznesem w Internecie. Aplikacja umożliwia posiadaczom systemu InsERT GT lub InsERT nexo założenie sklepu internetowego, witryny z ofertą lub firmowego serwisu - szybko i łatwo, bez specjalistycznej wiedzy na temat  tworzenia stron WWW. Intuicyjny kreator poprowadzi użytkownika krok po kroku do gotowej witryny w ciągu zaledwie kilku minut. Wystarczy wybrać jeden z wielu szablonów graficznych, liczbę podstron i elementy, które mają się na nich znaleźć. Stworzonym w ten sposób serwisem można zarządzać z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu.

Dzięki vendero można stworzyć jeden z trzech typów serwisów:
  • sklep internetowy - umożliwia wygodną sprzedaż towarów z Subiekta GT lub Subiekta nexo. Zamówienia ze sklepu trafiają bezpośrednio do Subiekta, a panel administracyjny zapewnia pełną kontrolę nad zawartością, wyglądem oraz funkcjonalnością serwisu;
  • witryna z ofertą - strona prezentująca szczegółową ofertę produktów i usług (z podziałem na kategorie). Dane o towarach są importowane z Subiekta GT lub Subiekta nexo do witryny (m.in. nazwa, cena, zdjęcia towaru). Można tam zamieścić również informacje o firmie, aktualności i dane kontaktowe;
  • firmowy serwis WWW - serwis, w którym można zamieszczać najważniejsze informacje o firmie, ogólny opis oferty (bez prezentowania produktów), aktualności, dane kontaktowe itp.
 



InsERT Subiekt GT to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego, itp.

Subiekt GT jest kolejną wersją znanych w Polsce systemów firmy InsERT: Subiekta 4, Subiekta 5 i Subiekta dla Windows. Dzięki bogatej funkcjonalności i prostej, intuicyjnej obsłudze, program sprawdza się w każdej sytuacji. Zastosowane technologie i rozwiązania biznesowe sprawiają, że Subiekt to najczęściej w Polsce wybierany program do wspomagania sprzedaży.
 
Subiekt GT jest sprawnym i szybkim systemem wyposażonym w najnowsze rozwiązania interfejsowe czyniące go programem bardzo ergonomicznym i przyjaznym dla użytkownika. Jednocześnie jego wszechstronność i możliwości konfiguracji czynią go produktem niemal dla każdego.
 
Subiekt GT jest częścią linii InsERT GT, która zawiera również Rachmistrza GT – program do prowadzenia księgowości w formie książki przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego, Rewizora GT – program do prowadzenia księgi handlowej,

Gratyfikanta GT – system kadrowo-płacowy oraz Gestora GT – system zarządzania relacjami z klientami. Motor bazy danych zastosowany w programach linii InsERT GT to Microsoft SQL Server 2008 R2, który w bezpłatnej wersji Express Edition jest dostarczany wraz z systemem.



Program Symplex Small Business przeznaczony jest do kompleksowej obsługi małych i średnich firm ze szczególnym uwzględnieniem firm handlowych posiadających urządzenia fiskalne.

Mimo swej wszechstronności program jest łatwy w obsłudze, posiada przyjazną platformę komunikacji z użytkownikiem, a co najważniejsze doskonale sprawdza się w codziennej praktyce. Program wyposażony jest w szerokie możliwości raportowania, a wśród jego szczególnych cech należy wymienić dużą elastyczność pozwalającą na dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb użytkownika.

Współpraca z kasami fiskalnymi (z opcjonalnym modułem Kasy fiskalne) :
  • Moduł umożliwia zaprogramowanie kasy fiskalnej towarami z magazynów. Sposób programowania można dowolnie konfigurować.
  • Informacja o sprzedaży poszczególnych produktów odbierana jest ręcznie lub automatycznie, po ustawieniu odpowiedniej częstotliwości. Na tej podstawie  program uaktualnia stany magazynowe.
  • Program umożliwia także odbiór informacji o sprzedaży poszczególnych towarów (ilościowo i wartościowo) oraz usuwanie z kas kodów towarów, które użytkownik chce wycofać ze sprzedaży.
  • Ponadto program śledzi nanoszenie zmian do towarów, pozwalając na wybiórcze wysłanie do kas tylko tych towarów, które zostały zmienione, co znacznie przyśpiesza czas zaprogramowania.




POSbistro to stworzone przez profesjonalistów innowacyjne oprogramowanie dla gastronomii. Działa na tabletach z systemem Android. W cenie abonamentu oprócz wszystkich modułów znajdują się również bezpłatne aktualizacje - nowe funkcje, które wprowadzamy w oparciu o badania rynku i sugestie naszych klientów. Jesteśmy na bieżąco ze światowymi trendami i rozwijamy się wraz z klientem!

Bezbłędna obsługa zamówień
  • Mobilna sprzedaż,
  • mobilna obsługa zamówień w lokalu i w dostawie,
  • możliwość dowolnego konfigurowania menu, wprowadzania składników potraw, dodatków, wariantów,
  • możliwość dodania pizzy do menu,
  • kontrola czasu realizacji zamówień,
  • możliwość wyboru kolejności serwowania potraw,
  • możliwość podziału dania na mniejsze porcje,
  • kontrola stolików w lokalu (lista gości, zamówienia, rachunki otwarte/zamknięte),
  • możliwość definiowania wielu sal i liczby stolików w salach,
  • możliwość wprowadzania zniżek/rabatów/promocji,
  • możliwość przypisania kierowcy do zamówienia w dostawie.

Wygodne płatności i rachunki
  • Obsługa różnych form płatności,
  • obsługa waluty przypisanej do lokalizacji,
  • integracja z drukarkami fiskalnymi, wydruk rachunków i pełna fiskalizacja,
  • drukowanie rachunków bezprzewodowo (przez Bluetooth),
  • obsługa drukarek bonowych,
  • możliwość wygenerowania faktury, wydrukowania jej lub przesłania e-mailem,
  • możliwość zmiany formy płatności rachunku,
  • możliwość prowadzenia otwartych rachunków ogólnych,
  • automatyczne naliczanie ceny usługi dla sprzedaży w lokalu lub w dostawie.

Wygodne zarządzanie danymi i czytelne raporty
  • Przechowywanie danych w chmurze, synchronizacja danych w czasie rzeczywistym,
  • zarządzanie magazynem i zaopatrzeniem, obsługa dokumentów magazynowych,
  • możliwość tworzenia zamówień do magazynu,
  • liczne statystyki sprzedaży, raporty i wizualizacje sprzedażowe,
  • definiowanie listy użytkowników pracujących w danej lokalizacji,
  • monitorowanie czasu pracy,
  • raporty kasowe,
  • możliwość ustawienia godziny zakończenia doby.



e-bileterka.pl - aplikacja w telefonie komórkowym do współpracy z Temo HS bileterką (najmniejszą drukarką fiskalną na rynku) - innowacyjne podejście do mobilnej sprzedaży biletów w autobusach oparte na specjalizowanej wersji drukarki fiskalnej. Jest to pierwsze na rynku rozwiązanie typu POS skierowane do branży transportowej.

Sprzedaż biletu może odbywać się np. za pomocą typowego smartfona (który często jest narzędziem pracy kierowcy) lub za pomocą tabletu, na którym zainstalowana jest aplikacja do sprzedaży biletów.

Aplikacja sprzedażowa może być dowolnie rozwijana dzięki czemu dostępna jest np. funkcja sprzedaży biletów miesięcznych w autobusach.

Zalety e-bileterki:
  • Jeden system - łatwa wymiana danych pomiędzy systemem a aplikacją mobilną
  • Łatwa instalacja - nieskomplikowana konstrukcja bez dodatkowych urządzeń
  • Zwiększona sprzedaż - wiele nowych możliwości sprzedażowych
  • Bilet miesięczny - możliwość sprzedaży biletów miesięcznych u kierowcy
  • E-kopia paragonu - łatwiejsze zarządzanie
  • Szybkie analizy sprzedaży - podgląd sprzedaży w jednym systemie



Wróć do spisu treści